• banner di pagina

Dopu a cura di e vostre orecchie appena perforate

Dopu a cura di l'orecchie di novu piercing hè impurtante per u vostru piercing di l'orechja sicura è micca infizziosa.Serà sconveniente dopu chì a inflamazioni si faci, è u dannu secundariu serà accadutu intantu.Dunque, hè ancu impurtante di utilizà i strumenti di piercing Fistomato è i prudutti di cura dopu.

A suluzione Firstomato after care ùn cuntene alcolu chì ipoallergenicu per l'immediatu dopu a cura è l'igiene continuamente di e vostre orecchie piercing.Ùn hè micca solu usatu cum'è una soluzione di cura dopu, ma ancu aduprà cum'è detergente.

Dopu a cura di e vostre orecchie appena perforate (1)
Dopu a cura di e vostre orecchie appena perforate (2)

In più di utilizà strumenti di piercing Firstomato è Firstomato after care solution, intantu avemu bisognu di attentu à i seguenti:

1, Per piacè ùn toccu l'acqua in u cortu termini dopu à u piercing di l'orechja.Ci sò parechji microorganismi in l'acqua, è hè più faciule per tuccà l'acqua in a vita di ogni ghjornu chì pò facilmente guidà à l'infezzione microbiana.

2, Si deve esse pressatu immediatamente se u piercing di l'orechja sanguina, u sanguinamentu ripetutu serà accumpagnatu da infezzione.

3, Per piacè ùn toccu micca l'orechja piercing cù e mani, altrimenti, diventa inflamatu è irritatu facilmente.

4, Attenti à ùn cumpressà l'arechje perforate quandu dorme, cuntribuisci à una mala circulazione, è i battìri sò ancu in cuntattu cù l'arechje perforate.Hè megliu dorme nantu à a spalle o dorme a faccia in giru.

5, Per piacè aduprate Firstomato dopu a suluzione di cura in tempu dopu à l'orechja.Drop da i dui lati di l'arechja duie volte à ghjornu.Hè necessariu d'aspittà chì l'arechje piercing finiscinu di ricuperà prima di portà novi orecchini.Girate l'orecchini lentamente uni pochi volte in un ghjornu.

6, Se i sintomi di l'infiammazione sò severi, cercate l'assistenza medica immediata sottu a guida di un duttore per u trattamentu.Ancu per piacè cuntattateci s'è vo avete qualchì quistione o qualsiasi cumenti senza esitazione, vi aiuteremu immediatamente.


Tempu di Postu: Set-06-2022